mm, maanantai. En oo mikään maanantai-ihminen ja tää päivä vaan todisti sitä taas - ei oikeen sujunut ei. Mutta eipä niistä muista ongelmista sen enempää, siirrytään suoraan niihin miehiin!

Eli juu, oon tässä nyt päivittäin jutskaillu aivan_täydellisen_miehen kanssa; komee, pitkä ja tumma&tulinen niinku minäkii! ahnam, kyllä kelepaa. Kerranki näin! Olen kranttu ja myönnän sen. Mutta niin, tää herra on siis tää "toipilas". Meijän juttu alkoi jo ajat sitten, mut tuli pieni mutka matkaan kun noin 2 viikkoa sitten tää herra täydellinen joutu sairaalaan, hänellä todettiin semmonen ikävä sairaus. Olin tosi tosi hämmästyny ku tästä miehestä ei ykskaks kuulunu pariin päivään mitään mutta onneks hänen paras kaveri ilmoitti sit mulle tästä, kun unelma oli sanonut äidilleen että mun pitää saada tietää (kuinka suloista! <3 en oo ikinä tavannut vanhempia, joten tää sulatti mun sydämen kyllä!) No, nyt on jo asiat paremmin, unelma toipuu kotona ja ollaan yhteyksissä aina välillä, mut silti ei sillai ku toivoisin... haluisin enemmän yhteydenpitoo, mut ymmärrän kyl et nyt en oo se prioriteettijärkän eka.. sairaus toi mukanaan lääkkeitä ja paljon lääkärikäyntejä, ne varmasti mietityttää. Mä pystyisin kyl elämää niiden kanssa, eikä se musta ole mikään este, mut pelkään et tää unelma jotenki aattelee ettei pitkäaikaisen sairauden takii voi saada ketää. Oon kyl sanonu et oon tukena, mut jotenki hän tuntuu ahdistuneelta.. Okei olisin mäki sitä mut silti.. Kaikeks plussaks hänel riittää vientiä kyl, mut on sanonut ettei muut kiinnosta, et mus on sitä jotain.. Ja kyl se sen näyttää aina, ei se mua peittele mitenkää, mut pelkään et se vaa leikkii mulla.. En vaa osaa enää luottaa oikeen miehiin ja pelkään et pilaan tämänkii.. Any help here ? En oikeesti haluis pilata tätä..

Nojuu! sit päivän piriste, tää vartijamies :D oon palvelualal töissä myyjänä ja siinä sivussa sit törmää mitä mielenkiintosimpii tapauksii. Tänää tää oli kyl positiivinen semmonen, meinaan tosi sulosen kuuma vartijamies kävi juttelee reilun kymmenenminuuttisen mun kans ku oli vähän hiljasempaa putiikis.. Tuli jotenki semmoi kesäolo et en välttämättä ois voinu hillitähallita itteeni :D viriili! nojuu, se oli tosi flirtti ja kyseli ikää yms - ei haitannu yhtää! mut joo, tämmösiä piristeitä lisää, koska tommoset just tekee elämäst vähän masuukutkuttavan! Hymyssäsuin jatkoin töitä sit.

Eipä oikeen muuta.. suru-uutisia kuulin exän siskolta ja päätin laittaa exälle viestii ekan kerran puolee vuoteen.. no, tuskin vastaa mut molemmille tärkee henkilö kuitenki kyseessä ni päätin ottaa ainakin osaa.